Στα χέρια των αρχών έπεσε ένας 44χρονος υπήκοος Ιράν, ο οποίος είχε μετατρέψει το διαμέρισμά του στην Αθήνα σε ορμητήριο για τη διακίνηση σκληρών ναρκωτικών. Η σύλληψή του πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής (21.06.2026) μετά από μια καλά οργανωμένη επιχείρηση των στελεχών του Γραφείου Ασφάλειας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ελευσίνας.

Το προφίλ του διακινητή και η έφοδος στην «καβάντζα»

Οι λιμενικοί είχαν θέσει εδώ και καιρό στο μικροσκόπιο τις κινήσεις του αλλοδαπού, καθώς υπήρχαν σαφείς πληροφορίες ότι δραστηριοποιούνταν συστηματικά στο εμπόριο ουσιών. Αφού ταυτοποίησαν τα στοιχεία του και εντόπισαν το σπίτι-καβάντζα στην πρωτεύουσα, στήθηκε η επιχείρηση για την έφοδο.

Στην έρευνα, η οποία έγινε παρουσία εισαγγελέα, επιστρατεύτηκαν επίσης:

  • Η Περιφερειακή Ομάδα Δίωξης Ναρκωτικών (Π.Ο.ΔΙ.Ν.) της Ραφήνας.

  • Η Ειδική Ομάδα Επιχειρήσεων Πειραιά (Ε.Ο.Ε.Π.).

  • Ο τετράποδος «πρωταγωνιστής» του Λιμενικού, ο σκύλος ανίχνευσης «ΡΑΝΤΟ», ο οποίος ξετρύπωσε τα κρυμμένα ναρκωτικά.

Η λεία της επιχείρησης και τα πειστήρια

Μέσα στο σπίτι του 44χρονου οι αρχές βρήκαν και κατέσχεσαν έτοιμες δόσεις για την αγορά, με τη συνολική αξία της μεθαμφεταμίνης να υπολογίζεται στα 6.540 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, στα εργαστήρια της αστυνομίας μεταφέρθηκαν:

  • 436,2 γραμμάρια κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης (shisha), μοιρασμένα σε δύο νάιλον συσκευασίες.

  • Εκατοντάδες άδεια σακουλάκια που χρησιμοποιούνταν για τη μερίδωση των δόσεων.

  • Ένας μεταλλικός τρίφτης που περιείχε ίχνη κάνναβης.

  • 2 στικάκια USB και ένα κινητό τηλέφωνο, τα οποία θα εξεταστούν για να εντοπιστούν οι επαφές και οι πελάτες του 44χρονου.

Ο αλλοδαπός κατηγορείται για κακουργηματική παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών. Την προανάκριση και το “ξεσκόνισμα” των ψηφιακών του αρχείων έχει αναλάβει επίσημα το κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας.