Σε μια ακόμα σύλληψη για εμπορία ναρκωτικών ουσιών στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας προχώρησαν οι άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., βάζοντας τέλος στη δράση ενός 19χρονου ημεδαπού το βράδυ του Σαββάτου, 20 Ιουνίου 2026. Ο νεαρός συνελήφθη στην περιοχή των Ιλισίων και πλέον αντιμετωπίζει διώξεις για παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών, καθώς και για παράνομη οπλοκατοχή.

Ο έλεγχος ρουτίνας που «έκαψε» τον 19χρονο

Η αντίστροφη μέτρηση για τον νεαρό διακινητή ξεκίνησε κατά τη διάρκεια μιας καθιερωμένης περιπολίας των μοτοσικλετιστών της ΔΙ.ΑΣ. Η κινητικότητα και η ύποπτη συμπεριφορά του 19χρονου στους δρόμους των Ιλισίων προκάλεσε την άμεση αντίδραση των αστυνομικών, οι οποίοι τον πλησίασαν για να τον ελέγξουν.

Η έρευνα που ακολούθησε αρχικά στον ίδιο, αλλά και στο εσωτερικό ενός οχήματος που βρισκόταν σταθμευμένο σε πολύ κοντινή απόσταση, επιβεβαίωσε τις υποψίες των αρχών, φέρνοντας στο φως τις «καβάτζες» του.

Στην κατοχή του 19χρονου βρέθηκε ο απαραίτητος “εξοπλισμός” για τον τεμαχισμό, τη ζύγιση και την πώληση των ναρκωτικών.

Συγκεκριμένα, οι αστυνομικοί εντόπισαν και προχώρησαν στην κατάσχεση των εξής:

  • 201 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης

  • 1 ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας

  • 1 μαχαίρι

  • Το χρηματικό ποσό των 250 ευρώ, το οποίο εκτιμάται ότι προέρχεται από προηγούμενες πωλήσεις ναρκωτικών

Τον λόγο έχει η Δικαιοσύνη

Την προανάκριση για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης ανέλαβε το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Συντάγματος. Με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, ο 19χρονος συλληφθείς πήρε τον δρόμο για το γραφείο του αρμόδιου Εισαγγελέα.