Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης σε οικισμούς του Γέρακα, με στόχο την πάταξη της παραβατικότητας και την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας στην περιοχή.

Κατά τη διάρκεια των ελέγχων, στους οποίους συμμετείχαν ισχυρές δυνάμεις της Βορειοανατολικής Αττικής (ανάμεσά τους στελέχη της Δίωξης Εγκλημάτων, της ΟΠΚΕ και της Παλλήνης), συνελήφθησαν τρία άτομα με την κατηγορία της κλοπής ηλεκτρικής ενέργειας.

Στην επιχείρηση συνέδραμε και ειδικό συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ. Οι τεχνικοί προχώρησαν στην άμεση αποξήλωση παράνομων καλωδίων που άγγιζαν σε μήκος τα 300 μέτρα. Όπως επισημαίνουν οι αρχές, οι συγκεκριμένες πρόχειρες παρεμβάσεις στο δίκτυο ηλεκτροδότησης αποτελούσαν μόνιμη εστία κινδύνου για τη δημόσια ασφάλεια.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος των συλληφθέντων έχει ήδη διαβιβαστεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

φωτογραφίες ΕΛ.ΑΣ.