Τέλος στη δράση μιας καλά οργανωμένης συμμορίας που διακινούσε ναρκωτικά σε διάφορες γειτονιές της Αττικής έβαλε η ΕΛ.ΑΣ., μετά από συντονισμένες εφόδους σε δύο διαφορετικές περιοχές του λεκανοπεδίου.
Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Άμεσης Επέμβασης Ναρκωτικών πραγματοποίησαν παράλληλες επιχειρήσεις το απόγευμα της Τρίτης (23/6) σε Πόρτο Ράφτη και Χαλάνδρι. Κατά τη διάρκεια των ερευνών συνελήφθησαν δύο άνδρες, ηλικίας 38 και 45 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για σύσταση συμμορίας και εμπορία ναρκωτικών ουσιών με σκοπό το παράνομο κέρδος.
Ο «αρχηγός» και οι διακριτοί ρόλοι
Σύμφωνα με τα στοιχεία της προανάκρισης, οι δύο συλληφθέντες είχαν στήσει ένα ιεραρχικό δίκτυο με ξεκάθαρη κατανομή εργασιών. Τα ηνία της οργάνωσης κρατούσε ο 38χρονος, ο οποίος είχε αναλάβει τον κεντρικό ρόλο: ερχόταν σε επαφή με τον βασικό προμηθευτή, αγόραζε τις ποσότητες, τις μοίραζε στον 45χρονο συνεργό του για την περαιτέρω διακίνηση και, τέλος, εισέπραττε τα «μαύρα» έσοδα από τις πωλήσεις.
Τα ευρήματα των αρχών
Οι αστυνομικοί έκαναν φύλλο και φτερό τα σπίτια των δύο κατηγορουμένων, όπου και εντόπισαν ένα μικρό «οπλοστάσιο» ναρκωτικών και μετρητών. Συγκεκριμένα κατασχέθηκαν:
-
222,5 γραμμάρια κατεργασμένης κάνναβης (σοκολάτα).
-
Μικροποσότητα κοκαΐνης.
-
3 ψηφιακές ζυγαρίκες ακριβείας.
-
Το χρηματικό ποσό των 7.470 ευρώ, ως προϊόν της παράνομης δραστηριότητάς τους.
Παράλληλα, οι αρχές κατέσχεσαν και μια μοτοσικλέτα, την οποία το δίδυμο χρησιμοποιούσε ως μεταφορικό μέσο για τα «delivery» των ναρκωτικών. Οι δύο συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν ήδη στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.
φωτογραφία ΕΛ.ΑΣ.














