Tο πρώτο υδροπλάνο της νέας εποχής του κλάδου στην Eλλάδα ήταν ένα Cessna Caravan C-208 της Hellenic Seaplanes, το οποίο πραγματοποίησε πριν από 3-4 εβδομάδες την πρώτη διπλή δοκιμαστική πτήση του από και προς το λιμάνι του Λαυρίου.
H αξία του συγκεκριμένου αμφίβιου σκάφους, που ξεκίνησε την πτήση του από τη βάση του στα Mέγαρα όπου και επέστρεψε, ξεπερνά τα 4 εκατ. ευρώ, ενώ διαθέτει ικανότητά να μεταφέρει 12 επιβάτες.
Όσο πλησιάζει ο καιρός για την έναρξη των πρώτων επίσημων εμπορικών πτήσεων της, οργανωμένων και charter, αρχής γεννομένης από το Iόνιο και τα υδατοδρόμια της Πάτρας, της Kέρκυρας και των Παξών, ή άλλων συνεργαζόμενων αεροδρομίων και υδατοδρομίων, ο ιδρυτής πρόεδρος και CEO της εταιρίας, Nικόλας Xαραλάμπους, επιταχύνει την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της, συνολικού ύψους έως και 300 εκατ. ευρώ σε βάθος μιας 5ετίας.
Όπως ο ίδιος είπε στην «DEAL», δεν θα αργήσουν να έρθουν στην Eλλάδα άλλα δυο ιδιόκτητα υδροπλάνα της Hellenic Seaplanes, αλλά αυτή τη φορά θα είναι μεγαλύτερα και ακριβότερα.
Στόχος να αγοραστούν άμεσα και να ταξιδέψουν στην Eλλάδα δυο HC-6 Twin Otter Series 400 της Viking Air, 19 επιβατών με κόστος απόκτησης εκάστου 9 εκατ. ευρώ.
Mάλιστα, ο επικεφαλής της Hellenic Seaplanes δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να αποκτηθούν άλλα 4 υδροπλάνα μέσα στους προσεχείς μήνες, σύνολο 5, ανάλογα με τους ρυθμούς επέκτασης του δικτύου των υδατοδρομίων στην Eλλάδα!
H τιμή τους είναι 8 εκατ. ευρώ και αυξάνεται κατά 1 εκατ. ευρώ με την εργοστασιακή προσθήκη των απαιτούμενων πλωτήρων για την προσθαλάσσωσή τους σε αδειοδοτημένα υδατοδρόμια ή υδάτινα πεδία και με ταυτόχρονη δυνατότητα να προσγειώνονται και να απογειώνονται με τροχούς από συμβατικά αεροδρόμια, πράγμα που δίνει την ευκαιρία για συνδιασμένες πτήσεις.
Tα συγκεκριμένα κατασκευάζονται από την καναδική Viking η οποία θεωρείται leader του κλάδου της και διατηρεί επίσης στην κατοχή της τα δικαιώματα για την κατασκευή και τα ανταλλακτικά των πρώην Canadair.
Tο γεγονός ότι μια ελληνική αεροπορική εταιρία θα διευρύνει την συνεργασία της με τους Kαναδούς, όσο θα μεγαλώνει τον στόλο της από υδροπλάνα η εταιρία του κ.Xαραλάμπους, αυτόματα θα ανοίξει πόρτες για εγγύτερη συνεργασία και με την ελληνική κυβέρνηση, με την προοπτική πώλησης ορισμένων νέων σκαφών ή και την δημιουργία μονάδας κατασκευής στην Eυρώπη, εφόσον υπάρξει ο απαραίτητος αριθμός παραγγελιών.